Sunday, February 27, 2011

BIG- Pengalaman Baru


22-25 Februari 2011
Pusat Latihan Ko-Kurikulum (PULAKO), IPG Kampus Ipoh

Bismillah


Bina Insan Guru (BIG) kali ni KAMI x berpeluang untuk menjalankannya di luar premis-kegawatan ekonomi gamaknya.. jadi, lokasi untuk BIG KAMI kali ni, PULAKO. walaupun bunyinya mcm dekat..tapi sebenarnya jauh juga bagi mereka yang tinggal di luar. (merasalah sahabat2 KAMI ber'kenderaan' untuk sampai ke Kem)-malang bg y tinggal di dalam kampus. =)


aktiviti; memang banyak. tapi xlah begitu padat. banayak masa dihabiskan untuk buat aktiviti sendiri: memasak. tidur2. mandi2. solat dsb. aktiviti yang memang seronok- LDK.
waktu ni lah semua orang boleh bercakap. latihan utk jadi cikgu~



aktiviti air; blajar berenang. macam2 gelagat ada. kelakar. daripada aktiviti ni, ramai yang dah boleh masuk air. (sebab sebelum ni fobia ngn air kolam) tahniah kpd y berkenaan.. 




jungle trekking pon seronok jugak. dapat tahu cne nak cari arah qiblat dalam hutan. ikhtiar hidup dalam hutan dan macam2 lagi.. 


KAMI 

1 comment:

M. Fakhai MD said...

assalamualaikum...
aku suka gambar kamu di dalam ini...

Ke Arah Memanifestasi Emansipasi Muslim Minda Bitara (KAMI)

Selamat Datang Welcome Ahlan wa Sahlan wa Marhaban bi Kum